Måndag igen

Gomorron! Jag ställde ingen väckarklocka igår så jag vaknade då klockan var 12.34 och det var SÅ skönt att vakna av sig själv. Avbröt dygnspasset igår för att jag kände av min kattallergi och eftersom att jag är lite förkyld så blir jag mer känslig och det är inte så trevligt. Iallafall så fick jag fara hem klockan tio igår så jag somnade där vid tolv. Jag vet inte vad jag ska göra idag, det känns nästan som julafton! Idag ska nämligen diskmaskinen kopplas in så jag kan ju inte diska all disk vi har här hemma för då har vi inget att provdiska sen så därför är det bäst att jag inte diskar idag : ) Haha! Så vad ska jag göra idag då? Jo, jag ska sitta här och göra så lite som möjligt tills dom ringer från vårdcentralen och sen så ska jag börja plocka undan lite..

Så medans jag väntar så sitter jag här med en kopp kaffe



Nya ELLOS katalogen



och en chokladask!



Kan det blir bättre?

Kommentarer
Postat av: Gabriella (Gabbe)

Dåligt gott de där såg ut. Har slutat käka allt idag så nu blire inge mer gott....får lådsas njuta av sånt andra käkar ;)

2010-01-05 @ 01:48:29
URL: http://gabbesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0