LEDIG!

Jag slutade jobba klockan nio imorse men det tog ett tag innan jag var hemma. Tankade i bygdsiljum och då var det en som berömde volvon och sa att den var jättefin. Sen då jag kom hem så gick jag med Sita så att hon fick pinka och sen så eldade jag och somnade. Vi vaknade vid halv ett av att Sita skällde som ett tok så vi fattade att det var nåt som inte stämde och jag tyckte att jag hörde en annan hund skälla och det visade sig att jag hade rätt. Lillebror och Sara komme hit och skulle lämna igen soffan och så hade dom Segla med sig.

Sita ligger i sin säng nu och pustar ut. Hon behöver det nog för det har varit full rulle här i nästan två timmar.  Sita och Segla har busat och busat och busat och busat HELA tiden.. Jag tror iallafall att dom hade väldigt roligt tillsammans : ) Här kommer lite bilder från dagens bus..



Jag tror att båda gillar bullar..

 


Jag tror att Segla ville stanna här hos oss.

 


Det var inte lätt att få båda att sitta still samtidigt..




..men ibland gick det..



Segla VILL ha bulle!



Här fick hon ta en liten smakbit (hon hade först rensat
kastrullen och tallriken som stod på golvet, men hon ville ha mer..)




Tror att dom ville ha samma bit båda två..

Nu ska jag fixa lite här så att jag är redo att fara då Jonas säger att det är dags.. Vi ska till Bursiljum och äta middag så det vill jag inte missa ;) Känner mig trött och slut men sova får jag göra ikväll.. Ska till tandläkaren imorron och jag längtar inte, sist jag var dit så gick det inte som det skulle och nu vill jag verkligen inte gå dit.. usch och fy, vill helst glömma bort tiden och slippa gå dit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0