Jag är trött!

Men det är inte så ovanligt.. Har jobbat journatt inatt men jag kunde inte sova för det gjorde så förbaskat ont i ryggen hur jag än låg, tror att jag har snurrat typ 451548 varv i natt.. 

Jag lovade att det skulle komma mer bilder så det är väl bara att hålla det löftet då..










Här kommer några bilder som får äran att vara lite större ;)


Lilla Segla som inte är så liten längre..

Den här bilden tyckte jag var så gullig.

..och den här bilden tyckte jag blev ganska rolig..

Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker att dom här två är ganska lik varann.

Eva ville vara med på bild, men hon tänkte inte vara med ensam.. :D


Gott nytt år :)

Nu ska jag göra mig klar och sen ska jag fara till Bursiljum och hämta Anette och sen ska vi till stan en sväng.. Känner mig ganska trött men jag kommer nog att vara 1000 gånger tröttare på måndag.. Nästa vecka har jag en jättebra jobbvecka.. Jobbar övernattning onsdag till torsdag och sen är jag ledig : )
Tror ni jag har längtat lite ? Jag har tagit på mig att jobba extra även om jag har varit "långledig"  dom senaste månaderna och jag tycker att jag förtjänar att vara ledig ett par dagar i sträck nu..

Nu ska jag duscha och sen blir det Schtaaan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0