Inte varmt idag

Jag tycker inte att det är så mycket värme i luften idag och det verkar som om Sita håller med mig om den saken. Hon vände ganska fort då vi var ute och gick, så då gick vi in istället (jag klagar inte). Nu har jag varit ute och eldat i garaget och så har jag eldat här hemma också, många eldar en kall dag som denna. Jag har 11 km till jobbet och det skiljde drygt 6 -grader då jag kom hem tidigare idag. Dom ringde från bemanningen igår typ 7 minuter efter jag hade börjat och det första hon frågade var om jag kunde stanna till 14.30 idag, men jag sa NEJ eftersom att det är lite för kallt för att lämna huset under längre stunder idag. Sen så har vi ju även en hund som måste få göra sina behov..

Inga bilder idag, det är alldeles för kallt för det.

Skriver mer senare, fingrarna har inte återfått all värme än så det går lite knackigt att skriva just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0