Host host..

Kan inte sova, jag har ont i hela kroppen och så fort jag lägger mig ner så börjar jag hosta.. Ska snart försöka igen men jag tänkte sitta upp en liten stund så att hostan kanske försvinner lite. Ledig imorron och sen blir det jobb fredag, lördag och söndag och sen är jag ledig till tisdag em : )

Jag gillrade min egen fälla idag.. Skulle vara snäll med Sita så jag gömde en bit av en bulle bakom dörren och sen satte jag mig vid tvn. Sen då jag skulle till köket så snelgade jag bakåt samtidigt som jag gick mot köket och då jag tittade rakt fram igen så small det till.. Sita hade hittat bullen och puttat upp dörren så vad tror ni att jag gick rakt in i?! Jo, DÖRREN! Så nu har jag en liten bula i pannan och ett blåmärke på vänster knä.. Nåja, jag har iallafall lärt mig en sak.. Göm inte godsakerna för hunden för då straffas man direkt : )


Nu ska jag gå ner och elda så att det är varmare här inne då Jonas ska fara på jobbet, men sen ska jag lägga mig igen. Har mycket som ska göras imorron så det är bara att sätta igång i tid så att jag blir klar nån gång..

Godnatt

Kommentarer
Postat av: jessie james

Haha jamen bättre sent än aldrig ;)

Tackar så mkt! ^^

2010-01-21 @ 23:02:01
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0