Gomiddag ?

Har några minuter på mig att blogga nu : ) Jonas är och lossar i Bygdsiljum och jag skulla rasta vovven och elda och det är gjort nu och Jonas har fortfarande inte ringt och sagt att han är klar så därför sitter jag här nu..

Har hunnit med mycket idag, steg upp kvart i tre och har sedan dess hunnit äta fem hårdbrömackor med salami, pratat 15 minuter i telefon med mormor, läst lite om vitaminbomber i min älskade Allers och så har jag hunnit prata massor.. Enda nackdelen är att dagen blir så förbaskat LÅNG, jag kommer att ha mitt i natten typ klockan sju ikväll eller nåt..

Nu ringde Jonas och sa att han var klar och att jag har ungefär sju minuter på mig så det är väl bäst att jag pallrar mig iväg till korsningen, det är ju bättre att jag får vänta på han än tvärtom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0