Fortfarande trött

Nu sitter vi i Bursiljum och ska snart äta middag. Idag har jag och Anette varit i stan och det blev en ny vintejacka till mig och så hade jag ett presentkort på Gina Tricot som jag använde idag och jag hittade massor med fina kläder. Kommer bilder lite senare : ) Det är så konstigt, förut så orkade jag aldrig lägga ut bilder på bloggen men nu då jag har en ny kamera så vill jag inte göra annat än att blogga och lägga ut bilder som jag tagit under dagen. Idag har det inte blivit så många bilder, men dagen är ju inte slut än..

Förresten, jag är överlycklig! Jonas och Dan har fixat diskmaskinen idag, nu är det bara att koppla in den som fattas (men det värsta är gjort och det är det som räknas). Idag då vi var på kvantum och handlade så skulle jag välja maskindiskmedel och det var inte det lättaste jag har gjort, jag visste ju ingenting om vad som var bra och inte.. Tillslut blev det Yes powerdrops för dom var ganska billiga : )

Nu ska jag gå och sätta mig i köket och titta på när Jonas arbetar..


Skriver mer senare då jag kommer hem.
Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0