Det är en seg dag idag..

Vi kom hem vid fem tiden i morse och steg upp typ kvart över två idag. Nu skottar Jonas och jag ska göra mig klar att fara på jobbet. Tänkte försöka hinna med att slänga upp ett par bilder från igår.

Lägger upp dom som miniatyrer (men om ni klickar på dom så blir dom större)








Mest bilder från början av kvällen och tyvärr hinner jag inte mer än såhär idag. Mer bilder kommer så fort jag har tid och möjlighet! Maten var god och sällskapet var trevligt så det blev en lyckad kväll!

Ha en bra kväll, nu blire dusch!

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha vilka fina bilder :) Livar som upp bloggen, kan ju inte bli bättre säg, haha! Gott nytt år från Udal :)

2010-01-03 @ 01:57:42
URL: http://louiseboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0