Lördag

Nu är det helg och jag är superglad! Efter jobbet i torsdags så for jag till stan och kollade på en bil och det slutade med att den blev min : ) Jag äger numera en skoda octavia och den är jättefin. Eller som Anette sa igår: "Det ser ju ut som en vanlig bil"
Jag har eldat i verkstan så att Skodan inte ska frysa och sen så har jag eldat inne så att inte vi ska frysa och sen har jag gått en promenad med Sita och DÅ frös jag ordentligt. Fy så kallt det är ute just nu! Och ändå så ska vi fara på marknaden idag :)

Ikväll så kommer kalle hit och ska sova här, han ska jobba imorron. : )

Nu ska jag duscha och äta nåt så att vi kan fara på marknaden nån gång! Jag ska köpa sockar...


Eftersom att jag har varit så dålig på att lägga ut bilder på sista tiden så kommer det några nu..







Och slutligen så kommer en bild på pärlan : )


Kommentarer
Postat av: anette

Bilen ser helt normal ut !!!!!

Klä er ordentligt vi hade -34 i morse.

2010-02-20 @ 11:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0