Onsdag

Kände att det var dax att uppdatera bloggen lite nu. Börjar jobba 16.30 så jag ska snart börja göra mig klar för avfärd. Igår följde jag med Jonas till stan då han skulle jobba och medans han for och lastade så gjorde jag lite ärenden, jag hann inte klart innan han var färdig så han for och lossade i pite och jag stannade på stan. Fick en del gjrot iallafall : ) Köpte ett tikskydd till Sita och så var jag hos optikern och det slutade med att jag ska få nya glasögon för att mina bågar som jag har nu inte passar mitt huvud eller nåt. Jag har lånat hem två bågar som jag väljer mellan men jag har redan valt bort en av dom.

Nu ska jag göra klart lite här hemma och sen ska jag fara o jobba. Imorron så ska jag till stan och lämna igen bågarna och tikskyddet (det var för litet) och sen ska jag fara till Norsjö och laga mat med Maire och sen ska jag hem och städa för sen är det HELG igen!


Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0