Torsdag

Det blev daimdrömmar iallafall. Igår så bakade jag kokostoppar, daimdrömmar och kladdkaka och allt blev jättegott :) Sen så kom det inte så jättemycket folk men det var supertrevligt ändå. Beställde lite krämer och sånt som får kroppen att må bra så jag är mycket nöjd. Dessutom så handlade andra personer på visningen så bra så att jag kommer att få den stora värdinnegåvan och den innehöll många bra saker, så jag är mycket nöjd med kvällen.

Nu är det en ny dag och solen skiner och ute termometern visar -9,2. Kan det stämma eller är det nåt som är fel? jag har inte varit ute än. Sita ska få gå en ordentlig promenad idag, vi har legat lite på latsidan nu då det har varit så kallt. Hon har bara fått gå så långt så att hon har gjort sina behov och sen har vi gått in igen och jag tror inte att hon har klagat. Men jag ser på henne att hon vill ut och springa bort lite överskottsenergi. Först ska jag äta lunch och sen ska jag skicka iväg han som sover och sen ska vi ut. Funderar på att fara på badhuset och simma ikväll, nån som vill följa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0