Tjoho!

Jag har tagit semester från bloggen i helgen och det har varit skönt att ladda batterierna lite. Varför är jag vaken så här tidigt på min lediga dag? Jo jag och Anette ska till Lövånger idag och shoppa loss på varuhuset och sen ska jag till stan med Sita, hon ska till veterinären..

Den här helgen har varit lång och lugn eftersom att vi båda var lediga fredag lördag och söndag. I fredags så for vi till luleå och shoppade lite på Biltema och Dollar Store, det var skitkul och jag gör gärna om det (men då fortsätter jag gärna till haparanda och IKEA). Vi for hemifrån vid elva och komme hem igen halv nio på kvällen. Vi åt palt i Piteå och så åt vi nåt konstigt skrovmål i Luleå, kan dom inte göra hamburgare där?! För det första så ramlade dom isär innan vi fick dom och en föll på golvet så då fick dom göra en ny och sen då vi skulle äta så fanns det ingen ost (trodde vi), men massor med sallad och dressing och i brödet längst ner under massor med dressing och sallad så fanns det en ostbit.. Vi var så hungriga så allt försvann : )

I lördags så var vi i Norsjö och grattade min lillebror som fyllde 21 i fredags. Vi åt tacos och tårta och spelade skellefteåspelet och drack dricka. Sen var vi även om kollade in OK i Norsjö.

Igår så var vi till Bursiljum och åt tårta för att Åke fyllde 65 och så åt vi middag hos D&A. Sen var det bara att pallra sig hem och sätta igång med nåt som skulle ha varit gjort för länge sen.. Skotta snö.. Jag fick lära mig hur man ska göra med Hans så nu kan jag också skotta : )

Som sagt så blev det en lång och trevlig helg och nu så ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar så att jag tar mig iväg i tid. Skriver mer sen och då kommer det bilder också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0