Sjuk.

Har varit vän med toan inatt så det blir inget jobb för mig idag. Jag är helt orkeslös och magen lever fortfarande rövare så jag hoppas att jag får sova nån liten stund senare. Jag hatar att vara sjuk och jag HATAR att måsta ringa och sjukanmäla sig från jobbet. Jag känner mig så elak som ringer och säger "Hej jag är sjuk" men jag hade inte så mycket till val imorse. Jag vet inte om det var nåt som jag åt igår som gjorde magen tokig, men tokig blev den.

Jag tycker att det var trevligt igår och det tog inte så lång tid att ta sig från hockeyn som jag trodde att det skulle ta. På hockeyn så satt det en kalvträskare bakom oss och han kunde nog bara en mening.. Sen så satt det en gumma brevid mig och hon bara log så fort alla buade sen fick jag förklaringen att det var hennes första hockeymatch och hon var 74 år : )

Nu har jag fördrivit lite tid så nu kan jag snart ringa bemanningen, dom öppnar halv åtta och sen ska jag lägga mig och vila lite.

Förresten så har jag världens underbaraste sambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0