Onsdag

Det blir inga daimdrömmar men jag ska försöka göra om dom till några andra drömmar för jag glömde köpa daim. Hade tänkt att jag skulle baka och fixa igår men istället så for jag till stan med Jonas för att kolla då dom fixade pärlan och sen så for jag på radion och pratade lite med Pelle och sen for vi på Ica Maxi för dom hade superbra priser på palt och kroppkakor! Sen så följde jag med Jonas i lastbilen, han lastade upp utanför Sjöbotten och sen så for vi till Pite och lossade. Det gick bra men det var INTE varmt ute, jag trodde jag skulle frysa ihjäl dom få gånger dörren öppnades.

När vi komme hem så fick Sita gå ut en snabbis och jag tror aldrig att hon har varit så snabb förut. Hon pinkade och gjorde nr:2 på mindre än två minuter, hon tyckte nog också att det var lite väl kyligt för en långpromenad.

Nu ska jag väcka han som sover och sen blir det palt till lunch och sen blir det bakning för hela slanten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0