Måndag!

Håller på att göra mig klar för att fara till Bursiljum och hjälpa Anette med datorn. Jonas jobbar eftermiddag i veckan och efter innebär att vi båda har långhelg i helgen : ) Ska bli skönt! Men det är ju hela veckan kvar tills det blir helg igen. Innan jag gör mig helt klar så ska jag dela med mig av en rolig historia och sen så ska ni få se några fina bilder..

Vi börjar med bilderna..

Världens finaste vovve.


Hade besök i fredags och dom här två hittade Jonas Trailer tidning..


Fick fina blommor av min älskade sambo : )


och nu till den roliga historien som gjorde så att jag skrattade så att tårarna sprutade..

Ett plan hade kraschat och alla överlevande hade simmat till en öde ö.
Det var ett gäng tyskar, några engelsmän och en japan.
Efter några dagar började tyskarna organisera arbetet på ön.
En av tyskarna sa:
- I´m the minister of finance.
En annan sa:
- I´m the minister of defence.
Efter ett tag hade alla fått ministerposter utom japanen som verkade lite deppig.
De andra märkte det och kom på en idé:
- You could be the minister of supplies!
Japanen blev kanonglad och sprang rätt in i skogen och försvann.
Efter några dagar blev de andra oroliga och bestämde sig för att leta efter honom.
De gick in i skogen och letade och letade. När de nästan gett upp hoppade japanen plötsligt fram och skrek:
- SUPPLIES!!!

HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0