HELG!!!

Nu är det helg igen. Har varit lite mycket på sista tiden, har varit ute och flängt runt istället för att sitta hemma och blogga men nu har jag ett par minuter över så jag tänkte passa på. Ikväll så har vi varit och bowlat och jag vann inte, tyckte att det var nån annans tur att vinna för en gångs skull, så jag träffade rännan ganska många gånger.
Sen så körde vi runt och tittade lite och sen for vi hem.

Igår så var jag ju till norsjö och lagade mat tillsammans med Maire och det blev jättegott :) Sen så var jag och hälsade på peter och sen for jag hem och eldade och gick en sväng med Sita och sen gick jag till korsningen och hoppade in i lastbilen som passerade då och så följde jag med Jonas och lastade upp och sen for vi hem och sov. Jag har åkt lastbil 3 gånger den här veckan och jag är fortfarande inte less.

Jonas och peter har sagt två roliga saker dom senaste dagarna (säkert fler saker oxå men dom här var roligast). Kanske att som sa det med andra ord men ungefär såhär iallafall..

Jonas: Det här är en hälsofil, den går inte närmast max..

Peter: En bra sak med att vara i fuse är att man kan fisa utan att nån märker nån skillnad..




Nu ska jag sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0