Godnatt

Helgen är äntligen slut och nu är jag ledig till på tisdagkväll. Slutade klockan nio imorse men jag var inte inne på gården förrän halv elva. Fick börja med att skotta snö och sen så när jag kom in så somnade jag utan att elda först så när jag vaknade igen var klockan kvart i ett och det var inte varmt inne i huset.

Imorron vet jag inte vad jag ska göra, tror att det blir lite städning och sen så ska jag på vårdcentralen tio i fyra och sen på kvällen är det årsmöte på Allégården och dit ska jag om det inte blir så att vi måste till lycksele.

Orkar verkligen inte skriva mer nu, ingen ork i kropp eller hjärna så nu ska jag sova och vakna som en stjärna : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0