Fääääärdig!

Nu har jag gjort klart allt som jag skulle göra, nu är det bara duscha och vänta på Jonas som gäller. Hoppas att kycklingen blev lika god som sist. Tårtan är klar också men min dekoration blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men den ska ätas inte tittas på.. Kextryffeln som jag skulle göra är gjord men jag har inte smakat den än men choklad och digistivekex kan inte misslyckas.

Har några bilder från helgen som var som jag tänkte dela med mig : )


Haha, titta hur hon sitter..


Det är tur att dom är vänner, annars hade det blivit jobbigt för Sarah..


Blixtlåsprincipen?


Hon skulle precis vända då jag tog bilden..


Bilden med renarna tycker jag var lite rolig. En bit längre bort hade dom gjort ett övergångsställe över vägen och jag tog bilden från där kön började och det såg verkligen ut som om dom använde sig av blixtlåsprincipen. Dom kanske inte alltid är dumma..

Nä, nu ska jag he mig in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0