En ny vecka

Nu är helgen slut och en ny vecka har börjat. Jag har övernattning ikväll till imorron och sen så är jag ledig till på fredag och så har jag dygnspass lördag till söndag. Igår så hade vi middagsbesök och maten blev jättegod :) Mamma, Kalle, Dan och Anette vad här och åt köttfärslimpa med oss (och tårta). Vi firade mig i efterskott så jag fick öppna paket : ) Fick en gryta med teflonbeläggning och en hjärtform med löstagbara kanter och kökshanddukar med jättefint mönster och så fick jag skraplotter som tog låång tid.

Nu ska jag göra mig klar och gå ut med hunden och sen ska jag fara och jobba. Har övernattning inatt och sen så är jag ledig till på fredag : ) På onsdag så kommer det massa folk hit för att fika och prova massa hudkrämer : ) Ska bli skitskoj!


Kommentarer
Postat av: anette

Kör du med upprepningar eller håller du på att vara som vi "gamlern"

2010-02-22 @ 14:21:46
Postat av: Lisa

Jag upprepar mycket eftersom att då kanske "gamlern" kommer ihåg innehållet bättre ;)

2010-02-22 @ 15:00:34
URL: http://fineass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0