Äntligen godnatt!

Det har varit en lång dag idag och nu är den äntligen slut. Jag har väntat in i det sista med att lägga mig och sova för jag har lärt mig att det är då jag inte vaknar av Jonas väckare. Om jag lägger mig tidigt och somnar i god tid så vaknar jag och är pigg då Jonas ska upp och det är inte så trevligt och eftersom att jag ska jobba imorronkväll så vill jag helst inte stiga upp före fan..

Jaja, sluttjatat om det..

Idag har jag och Anette varit i lövånger och köpt bröd i Hökmark och sen så var vi på varuhuset och jag blev lite besviken.. Dom har höjt priserna på vissa saker och en del höjningar var ordentliga. Det var en sak som jag kollade på förra gången vi var där och den varan (kommer inte ihåg exakt vad det var just nu för jag är för trött) hade dom höjt med 10 kronor! Hittade iallafall några småsaker som jag köpte så jag är nöjd med dagen.

Sen så for jag till stan med Sita. Hon skulle till veterinären och det gick bra förutom att hon var lite övergödd så nu blir det mer motion för mig och vovven, men dom närmaste tio dagarna får hon inte anstränga sig så nu har jag tio dagar på mig att ladda : )


Dagens roligaste:
Jag: Ska vi svänga här?
Anette: Nej det ska vi inte..

Fem sekunder senare
Anette: Jo, vi skulle svänga där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0