24

Jag var hos mamma idag/igår och provade massa hudkrämer och sånt och det var trevligt :) Sen for jag på krysset och pratade med Lisse. Helt plötsligt var det stängningsdags för hon och jag stannade kvar och sen skjutsade jag hon för att hämta en bil och sen for jag hem. Kom hem vid två och fick halvpanik då jag såg hur det såg ut i köket så då tänkte jag "det är lix åt fanders iallafall så jag kan lika gärna städa och göra tårtan nu så är det gjort" och så blev det. Då Jonas steg upp så var allt klart för han att fara, kaffet var kokat och bilen stod utanför dörren, snacka om att jag har skämt bort han.. :)

Igår då vi var hos mamma så sa mamma att jag fyllde år imorron/idag och då var det nån som frågade hur gammal jag blir, jag hann inte svara utan Mathilda skyndade sig att säga "Hon blir 24, värsta kärringen" och så blev det knäpptyst och Mathilda tittade sig runt och fortsatte "eh.. asså.. ja skoja ba.. haha.." och sen skrattade alla..
Jag var nämligen näst yngst i rummet : )

Jag och Mathilda var och simmade i Burträsk idag/igår och då det blev fler människor än banor så simmade Mathilda först och jag kom efter henne. Hon hann till kanten före mig och då jag komme så sa hon "det blir ju värsta saamivågen ju.. eller heter det tsunami förresten?!"

Nu ska jag sova ett par timmar innan det är dags att stiga upp.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0