Städar

Jag har hållit på och plockat och stökat typ hela dagen, men det känns inte som om jag har kommit nånstans. Därför bestämde jag mig för att ta en paus för att bestämma arbetsordningen. Jag brukar alltid börja städa överallt men då tar mitt städ-il slut innan det är städat överallt. Kom även på en sak som jag önskar mig i julklapp eller födelsedagspresent (det är ju "bara" två månader kvar tills jag fyller år), jag skulle vilja ha såna där planksteksplankor så att jag kan göra plankstek hemma :) Hittade såna plankor på clas ohlsson som såg väldigt fina ut :)

Som sagt så lärde Janna mig hur man länkade till andra bloggar eller sidor så nu testade jag om det gick och jag tror banne mig att det gjorde det :)

Nu ska jag fortsätta städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0