Söndag!

Idag så blev jag väckt av Tira 06.40 och efter att vi varit ut med hon så gick vi upp igen, men efter typ en halvtimme så tröttnade jag på hennes gnällande så jag gick ner och la mig på soffan så att hon inte skulle känna sig så ensam. Men hon fortsatte sitt gnällande och jag var ut med hon flera gånger så att hon skulle bli trött och somna, men det gjorde hon inte så då somnade jag istället och jag vaknade inte förrän Trine ringde vid tio tiden..

Jonas kör traktor nu och ser ganska nöjd ut. Sita tycker inte om traktorn så hon skäller så fort han passerar huset. Väntar på att diskmaskinen ska bli klar så att jag kan börja baka :)

Nu har jag för första gången bloggat på nydatorn och det kändes bra!
Sitter förresten och letar efter saker att önska sig till födelsedagen, den här gången tänker jag vara ute i god tid för det är ju "bara" en månad och en vecka kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0