Redan kväll?

Jag har fullt upp så jag hinner bara uppdatera en snabbis. Just nu så håller jag på att baka Non-stop chocolate cookies och det luktar inte äckligt här inne just nu. Det kommer att bli en sen kväll ikväll, men jag har planerat att sova till tio imorgon så jag hoppas att mina planer för en gångs skull blir som jag planerat :) Klockan 13 kommer dom och jag måste säga att jag är ganska nervös..  Jag vet inte vad jag ska säga, men jag vet iallafall vad jag ska göra.

Ber om ursäkt för den dåliga fotouppdateringen, men som jag tror att jag har berättat förut så är min kamera på reparation och jag kommer inte att få tillbaks den förrän om en-två veckor. Fick sms igår där det stod att verkstan hade hittat felet och beställt en reservdel som skulle komma om 6-8 dagar och efter det så tar det ytterligare 6-8 dagar tills den är hemma hos mig igen :(

Om två minuter måste jag gå ner och ta ut kakorna ur ugnen så det är bäst att jag slutar blogga nu. Ska försöka skriva lite mer innan jag går och lägger mig.

Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0