Packat klart!

Snart iallafall :) Jag har packat allt som är nödvändigt för att klara mig borta en natt och nu väntar jag bara på att min älskade sambo ska komma hem så att vi kan äta nåt och sen så tänkte jag börja brumma iväg norrut. Idag så har jag gjort bullar och julkola, men första omgången blev inte så bra för jag upptäckte lite för sent att jag hade glömt att skriva upp socker på receptet (orkade inte skriva ut receptet så jag skrev av det istället), så det blev en svart klump av allt, men andra omgången blev bättre.. Dom blev stenhårda men det är smaken som räknas.. och om man låter Moa, Sander  och Elis vara dommare så blev dom väl godkända. Bullarna blev också goda :)


Kameran är laddad och jag likaså. Nu ska jag elda och sen fara till Btk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0