Måndag - Lucia

Tiden bara springer iväg och snart är det jul igen. Jag har som vanligt fullt upp och den här veckan har jag extra mycket känns det som. Idag ska jag bara vara hemma och sen ikväll ska jag på vattengympa och imorron ska jag jobba övernattning till onsdag och på onsdag så ska jag och Victoria handla till Gustavs tårta och på torsdag så ska jag till först till stan och lämna in min kamera och sen ska jag vidare till Norsjö för att hälsa på Maire. På fredag så jobbar jag övernattning till lördag och på lördag är det Gustavs kalas och sen så jobbar jag dygnspass på söndagen.

Nu så ska jag fortsätta med det jag höll på med innan jag fastnade här.. men först måste jag komma ihåg vad det var jag höll på med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0