HEMMA!

I onsdags så for jag till Luleå för att hälsa på världens bästa Janna och vi hade så mycket att prata om så vi satt uppe till klockan hade passerat tre. Torsdag skulle vi upp elva för att gå på stan och leta julklappar och då klockan var 12.12 så vaknade jag. Vi började våran shopping ca 16.30 så det blev snabba affärer.. Sen så for vi hem till hennes lägenhet och så pratade vi lite till och sen påbörjade jag min resa hemåt. Det började med att jag glömde svänga så inne i stan så jag hittade inte ut ur stan, men jag kom på vart jag hade glömt svänga så jag vände om och körde rätt. Sen så stannade jag vid statoil Norrfjärden och köpte kaffe och loka och sen for jag vidare. Eftersom att vi åt lunch ca 16.00 så åt jag middagen då jag kom till Skellefteå (23.30) och sen for jag hem. Då jag kom hem så möttes jag av en glad hund och en sovande sambo.

Janna ska fixa min design och så har hon lärt mig hur man länkar och hur man lägger ut filmsnuttar från youtube :)

Har suttit och valt ut bilder som ska framkallas och jag hoppas att det går fort för jag vill ha dom nuuuu!

Nu ska jag byta av min sambo, han ska jobba och jag sova :)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0