Hej igen!

Undrar om jag har kvar några läsare eller om alla tröttnat på min dåliga uppdatering? Jag har jobbat i helgen så jag har inte kunnat uppdatera nåt, men nu är jag här igen och har fullt upp som vanligt. När jag kom hem imorse så eldade jag och sen gick jag och la mig och sov tills ett eller nåt sånt och sen dess har jag haft fullt upp.

Jag och Jonas (mest Jonas) har slipat en byrå som ska stå i trapprummet och den ska målas lite senare i veckan. Sen så var vi till Bursiljum och åt middag, sen spelade vi bingolotto (vi vann inget så klart) och i pauserna så slog jag in julklappar och skrev julkort. Då klockan var tolv så kom jag på att jag skulle göra klart pepparkakshuset som jag köpte för snart två veckor sen och jag sa till Jonas att det borde ta max en timme. Jomen visst! Två timmar och sju minuter senare är jag äntligen klar och jag har KRAMP i min högra hand. Jag hade gjort kristyren för hård så jag har verkligen fått pressa ut den och sen så tog det låååång tid innan jag lyckades smälta sockret.. aja, det blev inte så himla vackert men eftersom att jag aldrig har gjort det förut så får det godkänt. Nu måste jag gå ner och elda och sen ska jag SOVA! Imorron ska jag och Anette till stan så jag måste hinna sova ett par timmar först :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0