Har haft en glad dag idag

Jag är fortfarande glad. Jag hoppas att jag är lika glad imorgon för då ska jag till Norsjö.

Idag så har jag varit till stan med Victoria och Gustav och vi gick omkring och letade julklappar. Sen åt vi lunch och sen shoppade vi lite till och sen fikade vi och så handlade vi mat och sen så for vi hem. Vi hade som mål idag att inte stressa och det har vi verkligen inte gjort heller.. Victoria hämtade mig just efter elva och jag var hemma igen ca 18.00.. Kvällen har gått fort för jag har som vanligt har massvis med saker att göra.


Nu ska jag göra nåt vettigt och sen så tror jag att jag går och lägger mig, börjar känna mig lite småtrött men det tycker jag att jag får eftersom att jag har varit igång sen klockan sex imorse.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0