Gomorron.

Jag somnade vid fyra och blev väckt vid tio så nu ska jag hälla i mig ett par liter kaffe så att jag orkar göra nåt idag. Klockan 16.30 ska jag fara och jobba och imorron då jag slutar ska jag fara till stan och handla det sista inför julen. Det känns som om jag kommer att vara en av mååånga som ska dit så jag håller tummar och tår för att det går bra. För att det ska bli lättare för mig så har jag gjort upp en plan. Jag ska börja fara på coop bygg och sen ska jag fara till stan och parkera och sen så ska jag göra dom ärenden jag har där och sen så går jag till biboköp och sen tar jag bilen upp till solbacken. Det känns som en bra plan för jag hatar att köra bil där biboköp är (men jag vet inte varför).

Har även skrivit upp allt som ska handlas på en lista för att jag inte ska glömma nåt. Listan faktiskt inte så lång eftersom att jag bytte julefterrätt i sista sekund.

Nä, nu ska jag gå ner och dricka KAFFE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0