Godnatt!

Jag hade tänkt göra en tidigkväll ikväll, men så kom jag på att jag skulle göra några matlådor att ha i frysen. Började med att göra makaronlåda och sen blev det korvstroganoff och ris och tillsist så stekte jag lite köttbullar och tog makaronerna som blev över när jag gjorde makaronlådan och gjorde ett par extra lådor. 14 matlådor blev det allt som allt och för att rymma dom så var jag tvungen att rensa frysen och slänga allt som var för gammalt (det var en hel del..) Jag är ganska less att stå vid spisen just nu, men imorgon tänkte jag inte laga nån mat för då ska jag städa det sista inför onsdag och baka några småkakor..

Nu ska jag ge mig för ikväll, hörde sängen ropa mitt namn så då antar jag att det är bäst att lyda.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

fin blogg! allt bra?

2010-12-28 @ 20:10:10
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0