Godmorgon ?

Varför säger man godmorgon? En morgon är väl inte god?!

Det blev ett par timmars orolig sömn men nu är jag vaken igen. Det är -21 ute och 15,9 inne så det första jag ska göra idag är att elda. Sen ska hunden ut och det vet jag inte om jag ser fram emot, men det måste ju göras även en dag som denna. Inatt så drömde jag att jag fick en katt i födelsedagspresent. Han hette Alfons och såg ut som katter ska göra (enligt min svärfar Dan), och Jonas blev inte glad för att han var tvungen att hindra Sita från att äta upp Alfons hela tiden och sen så vaknade jag och då hade Sita lämnat sängen, undra om hon kände vibbarna från katten i drömmen? Haha.

Jsg hittade en bild på datorn igår, en bild som jag mycket väl kommer ihåg när den togs, men jag kommer inte ihåg att jag hade den på min dator. Jag blev väldigt glad då jag såg bilden och den ligger nu i min mapp som ska framkallas. Bilden är tagen 2005 då vi var på bröllop och jag sitter brevid pappa och så är det en lek där man ska ha pappers asietter på öronen och sockerbitar som tänder och snapsglas som ögon samtidigt som man ska sjunga, jag skrattade så tårarna sprutade då jag hittade den bilden, för jag kommer ihåg hur glad pappa var den kvällen. Bilden gör mig glad för att den är full med minnen :) Jag tror också att det är den enda bilden som jag har av mig och pappa tillsammans.


Visst är jag vacker? ;)


 

Nu ska jag elda. Ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0