GOD JUL!

Jag hoppas att alla får en riktigt trevlig jul! Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggade nåt igår men jag hade verkligen inte tid.. Det började med att jag slutade jobba 08.00 och då for jag hem och duschade och resten av dagen gick åt till att shoppa och prata i telefon och försöka pussla ihop saker och ting. Det slutade med att min bil är i östersund och "lilla" Tira är här hos oss. Igår så for vi till Urban och Trine och spelade bingolotto och jag var den enda som vann :) Jag vann två sverigelotter..

Tyvärr så har inte Tira lärt sig att i det här huset så sover man länge, för 07.20 så var hon vaken och ville att jag också skulle vara det. Vem behöver väckarklocka då man har en gnällig vovve?! Sen så var det också ganska tur att hon väckte mig för det var bara 15,3 i sovummet då så jag gick ner för att elda. Då jag hade varit ut med båda vovvarna och eldat så var klockan åtta och då kändes det inte lönt att lägga sig och sova i knappt en timme. Hade jag lagt mig igen så hade jag inte vaknat klockan nio och då hade jag inte hunnit med allt som ska göras idag. Funderar på om jag ska göra fläskpannkaka till Sigvards julklapp eller om jag ska låta bil?

NU ska jag snart sätta igång med julefterrätten men först blir det en stor kopp kaffe
.

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0