Dum hund?

Nu så är julen snart helt över och imorgon kommer Peter och Sarah hit för att hämta Tira. Jag har kommit fram till att Tira inte är korkad, hon har bara otur då hon tänker (eller inte tänker..) och att hon växer för ojämnt för sitt eget bästa. Varje gång som hon ska gå igenom dörröppningen så slår hon höften på vänster sida och hon springer in i en med baken hela tiden och då baken tar i nånstans så tappar hon balansen med framtassarna och faller handlöst ner på golvet, MEN hon är ju söt ibland :)

Igår så var det ju julafton och jag vet inte vad som hände. Jag måste ju ha varit jättesnäll för jag fick jättemånga fina julklappar och jag är supernöjd! Jag fick en lila jetset klocka i silikon och så fick jag massa kaksaker, typ en superfin kakburk och världens finaste kakfat och så mycket annat. Kommer att lägga in lite bilder så fort jag har tid/lust/ork och kamera.

Nu ska jag försöka umgås med min sambo.
Ha en fortsatt trevlig julhelg!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0