Tiden bara flyger iväg!

Verkar som om jag har glömt uppdatera bloggen nu dom sista dagarna. Jobbade helgen och nu så har jag varit ledig och är ledig imorron också och sen så jobbar jag dagtur på torsdag och sen ska jag vara ledig till måndagkväll. Jonas åker  bort på torsdagmorgon och kommer hem igen på söndagen, men jag behöver inte vara ensam för de.. Kalle kommer hit och ska "bo" här medans han har praktik.

Idag så har jag varit till Robertsfors och handlat på Ica och sen så for jag hem och bakade massa muffins och för en liten stund sen så kom jag på att jag hade glömt äta middag.. Magen kurrar och jag är så trött så att ögonen går i kors..

Ska äta nåt sen blir det tv tills Jonas kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0