Sommarlov!

Sist jag skrev här så var det för att jag hade bestämt mig för att byta blogg till en som gick bättre att blogga med från mobilen, men jag saknade den här bloggen allt för mycket så jag ska verkligen försöka sitta mer vid datorn och använda min telefon lite mindre.. Visst är det bra att ha internet på telefonen men man blir ju så förbaskat lat (och eftersom att jag redan är lat så blir det ju ännu värre) så jag bestämde mig för att börja om här igen. Man kan väl nästan säga att jag tog ett långt sommarlov?!


Jag vet inte vad som har hänt med mig idag för jag fick helt plötsligt världens städ-sug. Jag satt i köket och frågade mig själv vad jag skulle göra idag och svaret jag fick var "Jag VILL städa".. Haha.. Så nu har jag försökt fixa musik så att jag ska komma igång men självklart är det nåt fel på USB minnet så alla mina låtar och album är borta..

Jaja, nu ska jag sluta.. bäst att sätta fart så att det har hänt nåt innan jonas kommer hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0