Paj!

Jag blev hungrig så jag gjorde en tacopaj (eller nåt liknande) nyss. Den står fortfarande i ugnen och magen kurrar. Tänkte att det kan ju vara bra att ha nåt färdigt imorron också, jag ska ju vara barnvakt på eftermiddagen så jag vill ju inte att Jonas ska hungra ihjäl :) Har fullt schema imorron. Först så ska jag vakna och sen efter lunch så ska jag gå på promenad med Victoria och sen ska vi fika lite och sen klockan tre ska jag vara hos läkaren och efter det ska jag hämta barnen på dagis/fritids och sen ska jag vara med dom till halv åtta och sen ska jag hem och sova för jag ska ju jobba igen på fredag.. och lördag..

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska orka gå till sovrummet och hämta sladden till datorn så att jag kan lägga upp en bild på min goda paj, men jag ska överväga saken ett tag till..

Jag hämtade kabeln och nu väntar jag på att datorn ska ta emot alla bilder. Så nu var det klart, här kommer bliden..




Nu ska jag äta lite och sen ska jag lägga mig och sova, det är ju som sagt en lång dag imorron..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0