Måndag - Huvudvärk

Det är inte trevligt att vakna med huvudvärk, men förhoppningsvis försvinner den snart.. Kalle har åkt på praktiken och Jonas kommer hem om ett tag och sen är det min tur att fara på jobbet. Idag har jag inte gjort så mycket, jag vaknade som sagt med världens huvudvärk och nu ska jag försöka få nåt gjort innan jag ska jobba.

Har förresten lovat att vi ska skjutsa Sigvard i helgen, han ska på middag med älglaget och jag har lovat att vi ska hämta han i Burträsk och sen skjutsa hem han då han är klar, men jag har inte pratat med Jonas än så vi får se om jag har lovat för mycket..

Nä, nu ska jag göra nåt vettigare än att sitta här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0