Godmorgon/Godnatt

Jag skulle ju bara fara till krysset en snabbis, men så pratade jag med Magnus och så blev jag chaffis. Hade drygt två timmars väntan framför mig så jag ringde Cissi L och hon svarade på en gång och frågade om jag inte kunde komma till Olearys och vara med hon och Emma så då gjorde jag det. Satt där i två timmar och skrattade och drack coca cola. Cissi var också nykter så vi hade jätteroligt åt alla andra. Sen så for jag och hämtade upp Magnus + en till och skjutsade hem dom så nu är jag hemma igen och har eldat och startat torktumlaren och nu blir det SÖMN! Inatt ska jag till och med sova i sängen så det kommer att bli underbart skönt att lägga sig ner..

Godnatt till er alla!

Förresten, imorron natt så kommer äntligen min prins hem. Han har visserligen bara varit borta sen torsdagmorgon men ändå, jag saknar han jättemycket! Ska bli så trevligt att ha någon (som inte är lurvig och grå) att vakna bredvid på morgonen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0