Full rulle!

Jag vaknade just före tolv och då skyndade jag mig på med kläderna och for till Burträsk och där köpte och lite saker och sen så åt jag lunch. Innan jag skulle hem så for jag förbi på kiosken och det var Pernilla som jobbade och vi stod och pratade en stund. Min telefon ringde och det var Lennart från Örebro (har en stuga här uppe), han undrade om jag kunde fara till Burträsk och träffa dom eftersom att dom var påväg till stugan. Det blev så att jag väntade där och sen visade jag dom vägen hit och så drack vi kaffe och surrade ett tag.

Efterrätten är gjord och står i frysen, jag är oduschad och stinker men det går att ordna. Nu ska jag bädda sängen och fixa lite och sen ska jag duscha så att jag kan he mig iväg i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0