Fredag :)

Igår så blev det ganska mycket gjort men det är fortfarande mycket kvar.. Tog sovmorgon idag för jag har blivit störd hela natten, kalle kom in och pratade med mig innan han for men jag kom inte ihåg vad jag sa eller nåt. Sen så ringde det på Jonas andra telefon och då jag svarade så var det nån som sa att oj jag har visst ringt fel (sökte nån Bengt) och sen bad hon om ursäkt och la på, sen har det numret ringt typ 7 ggr vid olika tidpunkter men eftersom att jag stängde av ljudet efter tre ggr så har jag inte hört det.. Kollade numret på hitta.se och det gick till nån flygflottilj eller vad det nu stod..

Jaja, nu ska jag iallafall duscha och he mig iväg till btk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0