Äntligen!

Nu så har Jonas ÄNTLIGEN åkt söderut. Haha, det låter som att jag vill bli av med han men så är det inte. Eller jo, just nu är det så. I flera veckor har jag planerat vad jag ska göra nu då han är på lastbils Elmia men jag vill att det ska bli en överraskning så därför har jag inte sagt nåt, och jag kan ju säga nu på en gång att det har inte varit lätt.. Jag har varit nära att försäga mig typ tusen gånger.. Jag tänker inte skriva vad jag ska göra om han nu mot förmodan skulle ha tid att läsa min blogg under helgen.. Direkt dom lämnade gården så satte jag igång och jag har kommit en liten bit iallafall så det är ju skönt!

Kalle är ju här nu också och han står och spejar ut genom fönstret för att se om hans skjuts kommer någon gång. Han ska ha sin första praktikdag idag så han har varit vaken sen halv två typ (varför han var vaken så tidigt vet jag inte).

Vad ska jag nu hitta på tills det är dags för mig att fara på jobbet? Funderar på att ta en promenad eller nåt.. Kanske skulle ta och tvätta lite kläder?! Jaja, vad jag hittar på får vi se.. Ska iallafall äta frukost, det är ganska jobbigt att jobba med tom mage :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0