Tisdag - Ny Allers

Fick ett nytt nummer av Allers imorse och som jag har längtat efter ett nytt nummer :)

Nu är ledigheten över och det är dags att börja jobba igen. Jag har en övernattning ikväll och då jag slutar imorron så ska jag fara till stan. Jag har skrivit en lista på allt som jag ska göra eftersom att det är så lätt att glömma. Förra gången jag for till stan så skulle jag fara på skellefte bränslen och lämna in mitt tankkort som inte fungerar (och det var huvudorsaken till mitt stadsbesök) tror ni att jag kom ihåg det eller?! NÄ! Så nu måste jag dit igen.. Ska även hälsa på mormor i hennes nya bostad, hon har flyttat in på regnbågen nu så jag ska dit och kolla hur hon har det och så ska vi på bingon en sväng. Sen så ska jag på telia och kolla på en iphone :)

Måste bara lägga ut en bild från igår, Jonas skulle hoppas stavhopp med spaden i djupsnön och det blev ett magplask, synd bara att jag var så långsam med kameran.. Efter en stund så sa han "varför har jag snö fulla fickan?!" ja, man kan ju undra varför.. Det var jätteskönt att vara ute igår, även om vädret inte var det bästa så snöade det inte..



Nu ska jag göra mig klar för en promenad med Sita och sen ska jag göra mig klar för jobbet. Imorronbitti hinner jag nog inte skriva nåt så ni får klara er tills på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0