Torsdag - Sita suckar

Jag orkade inte blogga mer igår, kände mig helt slut och överkörd men jag kunde ändå inte somna förrän halv ett. Sen så vaknade jag halv tio och skickade sms till Jonas att han skulle ringa och väcka mig kl tio, men sen så orkade jag inte ligga kvar så nu sitter jag här :) Har lite bilder sen igår, men just nu har jag inte ork att hämta kabeln så att jag kan föra över dom till datorn.. Men som sagt.. Bilder kommer!

Igårkväll så blev vi barnvakt till Moa, men hon vaktade sig själv ganska bra. Vi gjorde chokladbollar och sen så hittade jag Cartoon Network på tvn så då kunde hon se det medans jag städade undan. Igår hade jag massor att göra och idag hade jag tänkt ta det lite lugnare, men vi får se sen om det blev så eller inte..

Sita ligger på sängen här bakom mig och suckar, hon vill ut och lägga sig under bron och jag ska snart låta hon krypa dit. Först ska jag se om hon vill ha nåt att äta och sen ska jag också äta : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0