Torsdag - Ont i baken..

Det gick bra att cykla både till Bygdsiljum och hem igen, men hem gick det tungt.. Väldigt tungt.. Det är ju upppför nästan hela vägen så jag var inte bara lite slut då jag väl komme mig hem, men jag cyklade upp till Sigvard och sa hej och frågade hur det gick med telefon, han sa att det gick bra med telefon, trodde han iallafall för det var ju aldrig nån som ringde så han visste ju inte säkert.. hihi :)

Kusin Elin kommer i eftermiddag och ska lämna lite kläder som jag lämnade till hon förra veckan, sen får vi se vad som blev över och om jag har ångrat mig och vill behålla nåt eller om jag ska fara en ny sväng och ha utdelning :)

NU ska jag väcka han som sover så ska han få hjälpa mig att städa i köket så att det är fint sen så att jag kan baka bullar eller nåt..

Jag har inte bara lite ont i baken, redan då jag satte mig på cykeln i morse så kände jag att det skulle göra ännu ondare då jag väl kom fram och så rätt jag hade (som vanligt)..
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0