Tisdag - Irriterad!

Jag trodde att iPhone var komplicerad för att man skulle måsta peka på allt, men det är inte det som är svårt att lära sig utan det är alla dessa jävla program som ska installeras och man måste skaffa användare hit o dit och det är omöjligt. Hur jag än skriver så gör jag fel enligt programmet och jag vill få över musik NU! Men jag måste vänta tills syster har tid att prata med mig i telefonen så att hon kan hjälpa mig :) Nu är det inte datorn som är problemet längre..

Igår så följde jag med Jonas till stan och då han for första lasset så gick jag broarna runt, gjorde en egen version men det gick nog bra det också. Sen så for jag på krysset och pratade lite och sen for jag till frostkåge där Jonas höll på att lasta och så följde jag han till pite.

Sen kom vi hem typ kvart över ett och jag somnade vid två och sov som en stock tills Jonas väckare började ringa. Fortsatte sova ett tag till och steg upp klockan elva.

Nu är det förresten klart att Cailey kommer hit i sommar. Hon ska bo här i två veckor och det kommer att bli skitkul! Det är tur att det är dom första två veckorna av min semester så att jag har två till att vila upp mig på då hon har farit hem igen..

Nu ska jag göra lunch och dricka lite kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0