Stressigt som vanligt

Nu så ska jag duscha och sen ska jag gå till Victoria. Syjunta ikväll, ska bli jätteroligt! Jag har bestämt mig för att lära mig virka och mitt mål är att lyckas göra en OS-mössa (men i mina färger.. typ blått och rosa) och så ska det bli! Jag har stickat två mössor nu och nu ska jag lära mig att göra ännu fler mössor.

Pollymuffinsarna blev lite knasiga eftersom att jag skulle göra dom så stora. Jag valde mina fina formar med jordgubbar på och muffinsarna blev gigantiska och därför blev gräddningen lite ojämn och en del pollysar blev brända.. Just ja, ska ta kort på dom och sen har jag lovat några att lägga ut receptet på dom här på bloggen..

Ni får ha en trevlig kväll ikväll, för det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0