Onsdag - Fram med cykeln

Jag har bestämt mig.. Idag ska jag cykla till jobbet.. det är lite drygt en mil och eftersom att jag är så förbaskat otränad så ska jag fara två timmar innan jag börjar, så hinner jag även om jag tar det lugnt. Före det så ska jag gå med vovven lite så att hon får lite motion. Imorron då jag kommer hem igen så måste jag börja träna ordentligt så att jag orkar den 26 maj (om jag nu hittar nån som kan jobba istället för mig).

Nu måste jag packa och göra klart..
skriver mer imorron då jag kommer hem igen, ska ju cykla hem också så det tar nog ett tag..

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Vad händer den 26:e maj? =) nyfiken!

2010-04-23 @ 14:07:58
URL: http://gabbesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0