Onsdag - Bakdags!

Jag pratade med Jonas och sa att jag skulla lägga mig och vila lite och jag gick mot sängen men hann aldrig lägga mig innan jag hade ändrat mig igen, så nu tror Jonas att jag ligger och sover men det gör jag som ni kanske märker inte. Jag fick för mig att jag skulle baka lite, jag ska inte äta det jag bakar men jag vill ändå baka :)

Verkar som om våran skrivare äter bläck.. Jag har inte använt den på flera månader och jag tror inte att Jonas har använt den så mycket heller, men nån måste ju ha gjort det för den är slut på färg. Vi har INGEN färg ens.. Hur kommer det sig? Alla färgerna är tydligen helt slut och det var ju synd för jag hade fått en suverän idé ju!

Nä, nu ska jag gå ner och börja baka och sen ska jag ringa till Victoria och fråga om hon har ett ägg som jag kan få låna, vill göra både butterkaka och kardemummaflarn men jag behöver två ägg till det och jag har bara ett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0