Ny blogg ?

Nu sitter jag här och stressar lite för mig själv. Har börjat komma igång med min andra blogg och den sidan är mycket bättre än den här så jag funderar på om jag ska flytta den här bloggen dit istället. Jag kan ingenting om bloggdesign, men efter en kvart så hade jag lyckats göra om sidan som jag vill ha den och det var SÅ enkelt. Men jag har inte bestämt mig än så grina inte ihjäl er innan jag har gjort mitt beslut (och ni som känner mig vet ju hur snabb jag är när jag ska bestämma mig om nåt).

Funderar på om jag ska ta en snabbpromenad innan det är dags för jobbet. Nä, jag viker kläder istället och sen tar jag en extra lång promenad imorronbitti då jag kommer hem från jobbet igen. Imorron så ska jag banne mig städa och tjoa på hela dagen lång, alla golv ska dammsugas och skuras och dammet ska BORT! Att sita löser så mycket hår gör ju inte saken bättre heller. Suck, det finns alltid tusen saker att göra då man bor i hus.. men då har man ju nåt att pyssla med :)


Solrosbrödet som jag gjorde igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0